Додому Блог

Помічник Siri може керувати автомобілем Volkswagen

Власники VW тепер можуть розблокувати свій автомобіль за допомогою Siri від Apple

Колаборація Apple і Volkswagen вийшла на новий рівень. Поки що у вигляді експерименту, власникам автомобілів VW дали можливість керувати деякими функціями через персонального помічника Siri.

Користувачі повинні мати останню версію операційки iOS 12, саме в такому випадку можна користуватися системою. А працює це просто, також як і зазвичай ви користувалися Siri. Приміром, власники VW можуть говорити такі речі, як «Гей, Сірі, закрий мою машину». Крім цього, використовувати повний функціонал можна і через Apple Watch. Це майже як агент 007, той який Бонд….Джеймс Бонд.

Раніше через додаток VW Car-Net вже можна було управляти багатьма функціями без голосового управління. Але, чесно кажучи, голосове керування виглядає набагато більш вражаюче. Наскільки це зручно і безпечно, покаже час. Саме тому, для покупців нових VW нададуть шестимісячний безкоштовний тестовий період.

Що ще можна робити з машиною через Siri?

Розробники обіцяють неймовірний набір функцій. Ну наприклад, можна почати або зупинити зарядку електромобіля, або, для забудькуватих, запитати у Siri, де припаркований автомобіль. Ще можна дистанційно перевірити запас палива або рівень зарядки АБК. Ще можна включити клімат і відрегулювати температуру в салоні і ще багато всього корисного.

Важливо, що всі функції засновані на оригінальній системі Siri Eyes Free від Apple, яка не вимагає особливого втручання водія, щоб не відволікати його від дороги в дорозі.

Читайте також:

Volkswagen і Siemens зроблять перехрестя більш безпечними

Volkswagen: технології майбутнього вплинуть на дизайн автомобілів

Системи безпеки в автомобілі: довіряй, але перевіряй!

ТОП 5 найбільш корисних опцій сучасного автомобіля

VW ID Buzz. Для чого створюють «живі» концепт-кари?

Все просто: «живий» концепт-це той, на якому можна проїхатися. Ось тільки навіщо їх роблять, якщо вони все-одно не підуть в серію? Чи підуть..?

Мета концептуального автомобіля двояка. По-перше, автовиробник хоче показати дизайн майбутнього продукту, і подивитися, як громадськість реагує на нього. Якщо зворотній зв’язок позитивна, цей автомобіль може піти в серію. Навіть якщо модель не виявиться на конвеєрі, то деякі елементи зовнішності і лінії можна буде побачити на інших автомобілях бренду.

По-друге, концепт-кар — це демонстрація технологій, над якими працює виробник, і рівня інновацій. Це можуть бути нові силові агрегати, електронні помічники, неймовірні технології трансформації салону, гаджети та інші новинки, які до цих пір, раніше ще не зустрічалися.

Як приклад «живого» концепту можна навести відому модель VW ID Buzz. Це не просто зовнішність, а практично повноцінний автомобіль, на якому можна покататися. Правда, в єдиному екземплярі. Ті концепти, які можуть їздити і називають — «живими».

Виробник каже, що VW ID Buzz заснований на новій повністю електричної архітектурі MEB. Завдяки вдалій платформі, акумулятори на 110 кВт вдалося легко сховати в підпіллі кузова, а компактними електродвигунами оснастити передню та задню вісь, щоб забезпечити повний привід автомобіля. В результаті отримали приголомшливу продуктивність на 369 кінських сил, з дальністю пробігу близько 450 кілометрів за європейським циклом вимірів.

Але цими показниками вже нікого не здивувати. VW також заявляє, що ID Buzz може пересуватися автономно. При активації режиму, рульове колесо втягується в приладову панель. Тепер сидіння водія може розгортатися навколо своєї осі, наприклад, щоб водій міг спілкуватися з людьми в задній частині салону автомобіля.

Концепт ID Buzz, як і інші подібні моделі, виготовлений повністю вручну. Незважаючи на «несерійність», автомобіль досить практичний і функціональний. Двері відкриваються і закриваються одним натисненням кнопки зсередини, а зовні це просто проведіть під дверною ручкою долонею і двері відкриються, причому як передні, так і бічні.

Щоб рульове колесо поглибилося в панель, ви просто натискаєте логотип VW в центрі і спостерігаєте. В цілях безпеки, сидіння буде повертатися тільки після того, як рульове колесо відступить.

Одним з великих переваг подібних автомобілів, є той факт, що вам не потрібно звільняти місце для великого двигуна. Тому з увазі компактний автомобіль, дуже великий і просторий всередині.

Коли виробник створює «живий» концепт-кар, розкриваються більш широкі можливості в обкатці технологій. Можна спробувати все прямо на автомобілі, перед запуском у серію. Також можна дізнатися реакцію на ноу-хау у громадськості і авторитетних автомобільних журналістів.

Крім цього, для компанії це ще й додатковий PR, якого ніколи мало не буває. Наприклад, правда здорово побачити на березі океану дивовижний образ рухомого концептуального автомобіля, а не просто споглядати його вартим на виставці якогось автосалону? А як вам VW ID Buzz?

VW T2. Як повертають до життя культові автомобілі

Це цікаво:

Що таке і як працює м’яка гібридна технологія Audi (MHEV)

Сучасні технології. Що таке Audi Virtual Cockpit

Сучасні технології. Що таке Audi Virtual Cockpit

Багато хто напевно чули про технології «віртуальний кокпіт» від Ауді. Що це таке і які можливості є у Audi Virtual Cockpit?

Virtual Cockpit – це цифровий дисплей приладової панелі, який встановлюється на деякі моделі замість звичайних аналогових циферблатів.

Virtual Cockpit вперше з’явився на Audi TT Mk3 2014 року, хоча він також використовувався на Lamborghini Huracan, який також був запущений в серію в тому ж році. Сьогодні ця система входить в стандартний набір таких моделей як Audi TT, R8, а також новітніх Audi A6 і A8. Крім цього, «віртуальна кабіна» (це дослівний переклад з англійської) доступна в якості додаткової опції для інших моделей Ауді.

По суті, Virtual Cockpit — це автономна частина електроніки, з комп’ютерним процесором Nvidia і являє собою великий цифровий монітор, який може бути запрограмований для відображення різної інформації у відповідності з користувацькими налаштуваннями. Дисплей має діагональ 12,3 і розміщений замість стандартної панелі.

У Audi Virtual Cockpit є ряд налаштувань, які варіюються в залежності від моделі автомобіля. Виведенням інформації на моніторі керує водій. Зміни виробляються з допомогою багатофункціонального диска, стандартного для моделей, оснащених віртуальної кабіною. Ви можете вивести на дисплей інформацію про карті GPS, включаючи відображення Google 3D, телефонну книгу, аудіо інформацію. Ви можете змінювати розмір відображуваної інформації, зменшити циферблати, звільняючи місце для різної корисної інформації. Можна навіть вивести картинку з передньої камери, і бачити все, що відбувається на моніторі прямо перед собою.

На перших моделях, де тільки почали застосовувати Virtual Cockpit, надійність цієї системи була кілька проблемною. Підвисання інформації, некоректні відображення накладення картинки були нормою. Але інженери Ауді швидко впоралися з цими «глюками» і перепрошили систему.

Після установки нової програми, зазвичай, всі проблеми зникали. До речі, купуючи уживаний автомобіль з «віртуальної кабіною», поцікавтеся у власника про те, яка версія програмного забезпечення встановлена на авто. Ще перший час цифрові дисплеї страждали від відблисків при сонячному світлі, але і з цією проблемою в Ауді успішно впоралися.

Технології цифрових дисплеїв, замість аналогових, використовуються також в автомобілях Volkswagen (Active Info Display), SEAT, Mercedes, а також у французів в Renault, PSA Peugeot Citroen і шведів на Volvo. Безумовно, технології цифрового дисплея ще на шляху вдосконалення. Пройде час, і монітор замість традиційних циферблатів буде використовуватися практично всіма автомобільними виробниками.

Що таке повний привід Audi c технологією Quattro Ultra?

Що таке модульна платформа MQB у VW? Відмінність MQB і MLB

Плюси і мінуси двигуна FSI

ТОП 5 найбільш корисних опцій сучасного автомобіля

П’ять незамінних помічників для безпеки і комфорту в автомобілі

Ми обрали 5 опцій, без яких вже важко уявити сучасний автомобіль, по суті, це те, чим ми користуємося якщо не щодня, то дуже часто, а деякі функції дозволяють зробити керування автомобілем більш безпечним.

1. Автоматична система кондиціонування, або по-простому «клімат-контроль«. Якщо автомобіль оснащений кондиціонером, це вже половина успіху, адже у літню спекотну пору їздити на ньому стає комфортніше у багато разів. А у випадку, коли у вас клімат, то це вже перехід в прем’єр лігу. Адже ви завжди можете встановити в автомобілі певну комфортну температуру, яку система буде автоматично підтримувати, вже без вашої участі.

2. Bluetooth або система гучного зв’язку. Ми дуже часто говоримо по телефону в авто. Робити це, тримаючи в руках телефон, на ходу небезпечно, та ще й протизаконно. Тому, система гучного зв’язку в автомобілі економить наші гроші на штрафи та ремонті машини в разі ДТП за телефону.

3. Супутникова навігація. Ну як уявити сучасний автомобіль без навігації? Адже в навігаторі модно знайти все — від завантаженості доріг та інформації про пробки, до потрібного ресторану або найближчої автозаправки. Користуватися смартфоном не зручно, та й не призначений він для цього в автомобілі.

4. Підігрів вітрового скла і підігрів сидінь. Взимку просто незамінні речі, рівно стільки ж як і кондиціонер влітку.

5. Камера заднього виду, парктронік. Стовпчик, низька огорожа, пеньок, вузька парковка в супермаркеті або заїзд в гараж. Скрізь допоможе всевидюче око камери, або хоча б «пищалки» парктроніків. Пройшли часи, коли треба вертіти головою по сторонах намагаюся паркуватися заднім ходом.

Це може бути вам цікаво:

Porsche відучити водіїв паркуватися самостійно

Коробки передач Audi: Multitronic і S-tronic в чому різниця?

Сучасні технології. Що таке Audi Virtual Cockpit

Volkswagen оголошує про партнерство з Microsoft

А ваш автомобіль вже підключився до Інтернету? Чим далі в 21 століття, тим зв’язок між людиною і автомобілів стає тіснішим

Сучасний автомобіль стає все більш технологічнішими, а в транспортні засоби проникає все більше і більше цифрових технологій. Виробники шукають способи надійного та логічного розподілу та зберігання всіх необхідних даних.

Саме тому, автовиробники і компанії з виробництва програмного забезпечення вступають у партнерські відносини і створюють спільні проекти. Не став винятком і Volkswagen.

Німці почали співпрацю з Microsoft в розробки «комплексного промислового автомобільного хмари» під назвою Volkswagen Automotive Cloud.

Ця технологія дозволить автомобільної компанії надавати безліч послуг для клієнтів, таких як потокове передавання медіаданих, інтелектуальна зв’язок з будинком, особистий помічник, послуги по прогнозуванню і планування обслуговування автомобіля і багато іншого.

VW сподівається додавати більше п’яти мільйонів нових автомобілів в рік в Internet of Things (IoT) в хмарі, починаючи з 2020 року. Спеціально для цього протягом двох років побудують спеціальний сервіс на хмарній платформі Microsoft Azure, а також Azure IoT Edge.

Крім Volkswagen деякі інші великі концерни і виробники також працюють над подібними технологіями. Наприклад, альянс Renault-Nissan-Mitsubishi і Volvo активно співпрацюють з Google.

Без хмарного сховища ніяк не обійтися. Адже даних, які там планується розміщувати, величезна кількість та їх обсяг може бути дуже великий. Тому, авторитетні розробники програмного забезпечення і новітніх цифрових технологій повинні гарненько попрацювати для безперебійної роботи системи.

Причому, варто відзначити, що це не просто перспективні розробки на далеке майбутнє, а необхідність, без якої вже скоро буде складно уявити будь-який автомобіль.

Єдина серйозна проблема, з якою може зіткнутися даний проект, це небажання деяких автомобілістів підключатися до системи, так як в такому випадком доведеться ділитися дуже великим масивом особистої інформації. Наприклад, дані про місцезнаходження і швидкості автомобіля.

Дізнайтеся більше про сучасних технологіях:

MEB-платформа: нова техніка для електрокарів VW

Системи безпеки в автомобілі: довіряй, але перевіряй!

Volkswagen: технології майбутнього вплинуть на дизайн автомобілів

Porsche відучити водіїв паркуватися самостійно

Volkswagen: технології майбутнього вплинуть на дизайн автомобілів

Як буде виглядати автомобіль, після зникнення керма і традиційного двигуна

«Зовсім скоро автомобілі будуть робити з паперу або бамбука, наприклад.» Такі слова ми не почули з вуст божевільного, як може здатися на перший погляд. Цю заяву зробив авторитетний чоловік з VW — директор по дизайну Volkswagen Group Петер Воуда (Peter Wouda). «Як тільки з автомобіля приберуть кермо — все буде виглядати зовсім по-іншому.»

В даний час велика частина зусиль автомобільної промисловості зосереджена на напівавтономної технології допомоги водієві, це коли водій головний, але у нього є цілий ряд електронних помічників. А ось Воуда заглядає трохи вперед. А там він бачить тільки повністю автономні автомобілі, яким не потрібні будуть водії.

Коли ви приберете людський фактор, ви відразу видаліть величезний відсоток виникнення аварій. Якщо в салоні немає водія, то і кермо не потрібен, ремені і подушки безпеки. Та що там говорити?! Посилені сталі, що поглинають енергію удару при ДТП, бампери і спеціальні електронні помічники для водія. Все це вже не потрібно буде монтувати в авто, шукати йому місце, щоб працювало як слід.

«Ми може робити машини з чого завгодно, хоч з паперу. Єдиний захист, якої ви потребуєте, — це погода» — говорить головний по дизайну в Фольксваген.

Використання таких матеріалів може також знизити вагу автомобілів і, отже, збільшити пробіг на одному заряді.

«Ми могли б повернутися до простих рішень, — сказав Вауда. «Це просто нескінченні можливості. Вам знадобляться всього лише чотири колеса, і електромотор з батареєю. Після цього мобільність буде зовсім інший!».

Петер Воуда підтвердив, що повністю автономний, перший автомобіль Volkswagen може з’явитися на дорогах загального користування вже в 2021 році. Така можливість вже практично є і зараз, але законодавство багатьох країн не дозволяє автономним автомобілям бути повноцінними учасниками руху.

Поки суспільство і закони будуть дозрівати, технології повністю автономного водіння продовжать вдосконалюватися.

P. S. Петер Воуда, до речі, малював свого часу такі моделі як Skoda Roomster і Yeti. Погодьтеся, нетривіальні машини зовні вийшли

Це також може бути вам цікаво:

Як обкатувати новий автомобіль і чи потрібно це робити?

Як «кінські сили» допомагають продавати автомобілі

Точка «Q» або чому Audi готує Q4, Q6 і Q9

Огляд Skoda Yeti. Проводжаємо чеський SUV на пенсію

Системи безпеки в автомобілі: довіряй, але перевіряй!

Більшість водіїв не розуміють обмежень систем безпеки автомобілів, або просто зловживають ними

Такі висновки зробили фахівці, згідно з дослідженням Фонду з безпеки дорожнього руху в Штатах. Власне, там водії не особливо відрізняються від наших по манері руху, в Україні навіть справи йдуть ще гірше.

Дослідження показали, що водії переоцінюють можливості таких сучасних функцій, як системи сліпого стеження за якою рядності руху, автоматичне екстрене гальмування або адаптивний круїз-контроль.

Один з босів Фонду, старший науковий співробітник Брайан Теффт, сказав наступне: «Значна частина водіїв продемонстрували, що маючи в автомобілі сучасний набір функцій, багато хто або не правильно використовуються ними, від невміння, або занадто їм довіряють, перекладаючи на них відповідальність.»

Результати дослідження викликають питання в тому, чи готові водії адаптуватися до частково самохідним транспортним засобам, які зазвичай вимагають, щоб водії залишалися насторожі і були готові взяти на себе управління в будь-який час. Бувають випадки, коли навіть найсучасніші системи не можуть бути так швидкі і логічні в ухваленні рішення, як людина.

Фахівці Фонду з безпеки дорожнього руху виділили ряд найбільш проблемних позицій:

Моніторинг сліпих зон, це коли в куточках бічних дзеркал загоряється індикатор, якщо в сліпій зоні ліворуч або праворуч проїжджає авто, і перебудовуватися в сусідній ряд не можна. Так от, майже 80 відсотків водіїв вважають, що система володіє більшою здатністю виявляти автомобілі, велосипеди і пішоходів, ніж вони самі. І близько 25 відсотків, (а це кожен четвертий!) взагалі не дивляться в дзеркало, а просто довіряють на індикатору при перестроюванні.

Не розрізняють Попередження про початок зіткнення і автоматичне екстрене гальмування. Багато водії плутають ці дві функції. Але різниця просто колосальна: одна — система попередження, а інша — дії. Більше 40% водіїв не особливо розуміють, як це працює.

Адаптивний круїз-контроль. Близько 29 відсотків водіїв, які використовують цю систему іноді комфортно «займаються іншими видами діяльності», тобто по суті довіряють цілком і повністю своє життя електричному модулю, програмою або датчику в бампері, які можуть у будь-який момент дати збій.

Зрозуміло, дослідники підкреслили, що, як правило, вдосконалені системи допомоги водієві приносять багато користі. Такі технології можуть запобігти близько 40 відсотків аварій і 30 відсотків смертельних випадків, якщо вміти користуватися і не зловживати ними.

Це може бути вам цікаво:

Що таке і як працює м’яка гібридна технологія Audi (MHEV)

VW ID Buzz. Для чого створюють «живі» концепт-кари?

Digital keys. Смартфон замість автомобільного ключа – скоро!

Штучний інтелект. П’ять рівнів автоматизації автомобіля

Що таке Інтеркулер?

Коли на автомобіль встановлений турбінний компресор, або як його ще називають турбонагнітач, то при роботі потік повітря швидко нагрівається до 200 Цельсія, при цьому щільність сильно знижується. Щоб не допустити такого явища, був винайдений ІНТЕРКУЛЕР.

Інтеркулер –це пристрій, що поміщається між двигуном і турбіною, сприяє зниженню робочого повітря до температури 50 градусів Цельсія, що наповнює циліндри повітрям і тягне за собою значне збільшення потужності. Їх ще називають охолоджувачами або турбоохладителями.
Існують два типи інтеркулерів: повітряні і водяні.

У разі повітряного охолодження, працює зустрічний повітря, потік якого і знижує температуру. Повітря проходить по мідних або алюмінієвих трубах, які оснащені теплоотводными пластинами, що сприяє швидкому охолодженню. Повітряний охолоджувач буде охолоджувати повітря на швидкості вище 30 км/год, простіше кажучи, коли автомобіль рухається.
Зазвичай, інтеркулер встановлюється в таких місцях як над мотором, з боків за переднім бампером, біля будь-якого переднього крила.

Що стосується водяного охолодження, то такий інтеркулер використовують у тому разі, коли повітряний не зовсім справляється зі своїми обов’язками. Відмінність між повітряним і водяним інтеркулером в середовищі, в якому відбувається охолодження повітря. Повітря охолоджується за допомогою таких елементів, як вода, антифриз або рідкий азот. Розміри водяного охолоджувача дозволять встановити його в будь-яких марках авто, для нього не потрібно стільки місця, скільки для повітряного. Всім відомо, що рідина поглине тепло швидше, ніж повітря, тому водяній інтеркулер ефективніше в роботі. Недоліком водяних охолоджувачів є те, що нагрівшись їм потрібен час на охолодження. Щоб зменшити цей час в системі охолодження ускладнюється конструкція – патрубки, повітряний радіатор, водяний насос і багато іншого.

Dello Automega – щось більше, ніж просто недорогі запчастини

Німецький менеджмент, ретельний відбір виробників і постачальників — запчастини Dello Automega

Країна походження бренду – Німеччина. Запчастини Dello вважаються бюджетними, але це зовсім не означає, що коли ви купуєте щось цієї фірми, то це не буде працювати. Компанії вдалося знизити собівартість запчастин завдяки деяким секретам.

Клієнту потрібна запчастина а не красива картинка на упаковці

Dello Automega упаковують свою продукцію в прості картонні коробки, або в пакети з мінімальною графікою. Dello не є виробником запчастин, які продає, як, наприклад, JpGroup. Вони деякі запчастини виробляє самостійно. Це німецька компанія співпрацює з багатьма заводами по всьому світу, закуповує у них запчастини і упаковують в коробки зі своїм брендом.

Перевіряємо на собі – тільки потім пропонуємо вам

Другий секрет. Мало хто може собі це дозволити, але у «Делло» є ще одна, дуже важлива перевага перед усіма пакувальниками. Компанія, крім реалізації запчастин, займається ще й продажем і обслуговуванням автомобілів, власне з цього і починала. Так от, тут кажуть, що вони встановлюють та перевіряють запчастини Dello на обслуговувані ними ж автомобілі на СТО. І, тому можуть чітко відповісти — що і скільки буде «ходити». А не як «сліпі кошенята», купив дешевше у будь-якого виробника, а потім отримуй цілу порцію рекламацій. До речі, серед недорогих брендів запчастин, в одному ціновому діапазоні, Dello має найнижчий відсоток відмов.

Купимо ваш склад дорогих запчастин — дешево, але оптом

Третій секрет. Крім цього, багато запчастин, які можна знайти в коробці Делло, можуть бути з якістю OEM, ми вже писали раніше в статті про це. Що це означає? Коротко повторимося – це майже оригінал, але за дуже привабливою ціною. Таке буває, коли у відомого виробника на складі залишаються надлишки продукції, а для того, щоб виробництво не зупинялося, свої запаси реалізують «супероптовикам», таким як Dello, за зниженою ціною. А ми, як покупці запчастин Dello залишаємося тільки у виграші від цього, адже отримуємо кльову річ за недорого.

Звичайно, не варто забувати, що запчастини Dello Automega – це бюджетний бренд, і що очікувати дива від них не варто, наприклад, вірити в однаковий ресурс з оригінальною деталлю. Але, з іншого боку, це не дешева підробка або разваливающая в руках якась нісенітниця з розбирання.

Гасло Dello AUTOMEGA – запчастини для професіоналів. Це як раз і підтверджує більшу популярність цього бренду на станціях технічного обслуговування.

Купити запчастини Dello AUTOMEGA – це не платити зайве за красиву упаковку, а отримати власне те, що потрібно — запчастини хорошої якості.

Причини виходу з ладу підшипника маточини автомобіля

Підшипник маточини колеса — найважливіший складовий елемент ходової автомобіля. Від стану підшипника залежить, в першу чергу безпека учасників руху.

За «здоров’ям» підшипника потрібно регулярно стежити, перевіряючи на СТО. Траплялося, коли колесо в дорозі просто клинило, що призводило навіть до ДТП. Бувають підшипники маточин передніх коліс і задніх коліс. Зазвичай, першим «здається» і вимагає заміни передній підшипник, ще частіше передній правий.

Причини виходу з ладу підшипників маточини:

  • Мастило, якою щедро оснащена обойма підшипника вимивається з часом, що призводить до підвищеного тертя, і відповідно до зношування.
  • Дрібний пісок, сміття, а також вода і бруд, зношений підшипник потрапляє замість мастила. І ця абразивна суміш призводить до зношування деталей.
  • Ударні навантаження, що передаються ландшафтом наших доріг. Твердий кулька, що знаходиться в підшипнику, просто розбиває доріжку, по якій бігає. Доріжка з часом перетворюється в бугорковую замість гладкою, що відображається симптомами перерахованими нижче.
  • Симптоми виходу з ладу підшипника маточини або коли потрібно купувати новий.

    Гул, на трасі, а також при проходженні поворотів, якого раніше ви не відчували. Він може змінюватися в залежності від швидкості руху. Буває, пропадає при іншому швидкісному режимі, буває, повертається знову. Але прийде час, коли гул буде постійним і дуже нав’язливим, в такому випадку, вже треба відкласти всі справи і терміново змінювати зношену деталь. Крім того, часто цей гул чітко віддається на кермо так, що його не відчути складно.

    Як діагностувати проблему підшипника маточини.

    Процедура самостійно діагностики працездатності підшипника маточини колеса досить проста, і робиться це так:

    Якщо звук на слух, ви визначили з якого колеса, то виробляємо вивішування його домкратом. При цьому, якщо мова йде про передньої осі, то машину на передачу не ставити. Потрібно щоб колеса вільно крутилися. Прокручуємо «проблемне» колесо руками. В різних режимах, повільно, швидше, різні сторони. Шум підшипника дасть про себе знати.

    Ще можна перевіряти на ходу, з вивішеними колесами, на підйомнику СТО. Розганяємося на піднятій, на підйомнику машині, і вмикаємо нейтральну передачу (якщо КПП – механіка), в такому разі, гуде підшипник швидко себе видасть.

    Цікаве